تماس با ما درباره ما
بازگشت به صفحه اصلی
نیکیماک
داستان:

سال 3014/ سیاره‌ی حشرات/ عملیات نیکیماک
هرج و مرج و ویرانی همه جا را فرا گرفته و به زودی خلافکاران و قانون‌شکنان اختیار کل سیاره را به دست خواهند گرفت. امید همه فقط به یک چیز است: آینده... (و البته کمی شانس!!)
برای پیروز شدن، داناترین و ماهرترین دوستانت را پیدا کن و حشره‌های موذی و خرابکار را از مرکز فرماندهی خود دور کن.
موفق باشی فرمانده...
هدف بازی
شما 4 کارت دارید که فقط از شماره روی بعضی از آنها خبر دارید. در طول بازی سعی کنید تا کارتهای خود را با کارتهای دیگری که شماره‌های کمتری دارند عوض کنید(حشرات قهرمان را نگه دارید و حشرات خلافکار را از خود دور کنید.) هر وقت حدس زدید که مجموع شماره‌های روی کارتهای شما از حریفتان کمتر است، فریاد بزنید نیکیماک! البته برنده واقعی کسی است که واقعا مجموع شماره‌های روی کارتهایش از بقیه کمتر باشد.
چیدمان شروع بازی:
1. همه 54 کارت را بر بزنید و آن‌ها را به پشت بین بازیکنان قرار دهید، به گونه‌ای که دسترسی همه بازیکنان به آنها آسان باشد.
2. از روی دسته کارتها، 4 کارت به هر بازیکن بدهید تا آنها را به پشت (بدون آنکه تصویر آنها را ببینند) در یک ردیف جلوی خود بچینند.
 
روش بازی
1. در ابتدای بازی، هر بازیکن اجازه دارد فقط کارت ابتدایی و کارت انتهایی از ردیف کارتهای خود را نگاه کند و آنها را به خاطر بسپارد.
2. یک نفر به قید قرعه یا با توافق بازی را شروع می‌کند.
3. بازیکن اول، با برداشتن یک کارت از روی دسته کارتها، به طوری که فقط خودش روی آن کارت ببیند، بازی را شروع می‌کند.
4. بازیکن می‌تواند این کارت را با هر کدام از کارتهای ردیفش که تمایل دارد عوض کند و کارت قدیمی را به صورتی که تصویر روی آن دیده شود، روی زمین (در کنار دسته کارتها) بگذارد.
اگر هم نخواهد کارتش را عوض کند، همان کارتی که از دسته کارتها برداشته است را به رو، روی زمین می‌گذارد.






نظرات کاربران
نظرشما
نام
 
آدرس صندوق الکترونیکی
   
نظرات کاربران
 



نیکیماک