فکرانه

تاریخ انتشار: 1400/12/12         ساعت 06:00     گروه خبری همه کافه های ایران

بزرگترین کافه بازی ایران به لحاظ تعداد شعب تهران-سعادت اباد – میدان کتاب – مجتمع تجاری اُپال ۰۲۱۲۲۳۸۶۷۸۲
تصویر

 

توضیحات موسس:مجموعه فکرکده با تمرکز بر روی انواع بازی های رومیزی(برد گیم) توانسته به عنوان متفاوت ترین مجموعه در این عرصه فعالیت خود را آغاز نماید. این مجموعه با هدف رشد و پرورش فکری فعالیت خود را آغاز نموده و با ارایه پکیج های آموزشی به مدارس جهت ارتقا سطح آموزشی آنها و همچنین همکاری با شرکت های بزرگ جهت بر طرف نمودن نیاز های آن شرکت با طراحی بازی های خاص توانسته در این عرصه به فعالیت خود ادامه دهد. طراحی بازی های کاملا ایرانی با ساختاری منحصر به فرد بدون هیچ گونه کپی برداری از دیگر فعالیت های این مجموعه می باشد. طراحی اتاق فرار نیز از ذیگر فعالیت های تیم فکر کده می باشد.

ما امتحانش کردیم: یکی از شناخته‌ شده‌ترین  کافه‌های بردگیم، مجموعه  فکرکرده است که در تهران چندین شعبه مختلف و در شهرهای اصفهان، کرج، اهواز و همدان  نیز شعبات دیگری دارد. این شعبه از فکر کرده در طبقه چهارم مجتمع تجاری اپال قرار گرفته است. به لحاظ دسترسی وجود پارکینگ برای پاساژ و قرار گرفتن آن در منطقه ای که به لحاظ کم بودن ترافیک مطلوب است جزو ویژگی های مثبت کافه است.  در مورد فضای خود کافه شما در ورود با سالن بزرگی مواجه می شوید که بر خلاف بسیاری از کافه های دیگر به دلیل وجود پنجره های فراون در نمای جنوبی از نور بسیار خوبی برخوردار است. به لحاظ دکوراسیون هم استفاده از المان های زیبا و چشم نواز و البته رنگارنگ باعث می شود تا شما احساس نشاط و شادابی در کافه داشته باشد. با گشت و گذار در کافه به راحتی می شد متوجه شد که مجموعه خوبی از بازی های اریجینال و البته مجموعه ای قابل قبول هم از بازی های ایرانی برای بازی در کافه در نظر گرفته شده است.  البته وجود این مجموعه به همراه افراد مسلط که به خوبی و با صبر و حوصله بازی ها را برای ما شرح و توضیح می داددند، لذت بازی کردن و تست بازی های جدید را چند برابر می کرد.  به لحاظ منو هم تنوع مناسبی از انواع نوشیدنی های و کیک و فست فود فراهم شده بود.

 در کل ما توانستیم ساعت های خوبی را در این مجموعه  در کنار هم بگذارانیم. تنها نکته قابل ذکری که توجه ما را جلب کرد تعداد انگشت شمار خانواده هایی بود که به کافه آمده بودند و در واقع بیشتر فضای کافه توسط گروه های دوستی پر شده بود.  البته با توجه به بزرگ بودن مجموعه و تفکیک مناسبی که با استفاده از ابزار دکوراسیون و مبلمان انجام شده است ما توانستیم فضای دنجی را برای بازی  پیدا کنیم.

قیمت بازی در اسفند 1400: 40 هزار تومان به ازای یک ساعت بازی هر نفر  

اطلاعات تماس و مشخصات کافه:

صفحه اینستاگرام File:Instagram icon.png - Wikimedia Commons

 سایت Download Web Site Icon Vector - Full Size PNG Image - PNGkit

Phone icon - Free download on Iconfinder۰۲۱۲۲۳۸۶۷۸۲ 

تهران-سعادت اباد – میدان کتاب – مجتمع تجاری اُپالLocation, on icon - Free download on Iconfinder

تصاویر مرتبط
نظر شما
لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی:
نظرات کاربران