فکرانه

 

رویه خدمات پس از فروش

 

 

 

باسمه تعالی
راهنمای استفاده از خدمات پس از فروش فکرانه
فکرانه همواره تلاش کرده تا با ارائه کالاهای با کیفیت رضایت مشتریانش را به دست آورد و بنابراین، خود را نسبت به آن متعهد و پاسخگو می داند. در شرایطی که مشتریان عزیز نیاز به استفاده از خدمات پس از فروش فکرانه داشته باشند، مطابق شرایط زیر اقدام خواهد شد.
اگر کالای خریداری شده ایراد فنی داشته باشد و یا مشتری تمایل به عودت کالای خریداری شده داشته باشد:
• لازم است اختلال تشخیص داده شده در محصول، ظرف مدت حداکثر 48 ساعت به فکرانه اطلاع داده شود.
• برای استفاده از خدمات پس از فروش فکرانه، لازم است از همه اجزا محصول، شامل بسته بندی و ملحقات آن، همانگونه که بوده، بدون هرگونه اضافه یا کم کردن اجزای آن با دقت نگهداری و نسبت به عودت آن اقدام شود.
• در صورت ارائه بسته معیوب و آسیب دیده از سوی پست، از دریافت آن خودداری شود تا از طریق سیستم پستی، مرسوله آسیب دیده جبران خسارت شود.
• پس از مطالعه مشتری از بندهای این سند و امضای نسخه چاپی آن، کالا به همراه سند چاپ و امضا شده به نشانی فکرانه ارسال شود.
تیم خدمات پس از فروش فکرانه گزارش های دریافتی از مشتریان را بررسی و نتیجه بررسی های این واحد، ملاک عمل در ارائه خدمات پس از فروش خواهد بود.
• در صورتی که به تشخیص واحد خدمات پس از فروش فکرانه و مطالعه محصول مرجوع شده، ادعای مغایرت و یا اختلال در عملکرد محصول پذیرفته شود، وجه پرداخت شده از سوی مشتری به حساب مشتری عودت داده می شود. 
تبصره 1: ملاک ارزیابی کارشناسان تیم خدمات پس از فروش فکرانه درباره گزارش وجود اختلال در محصول، احراز وجود نقص و آسیب بارز در بسته بندی و یا عدم امکان استفاده از محصول در اثر نقص و یا شکستگی در قطعات و اجزای محصول است. به علاوه، عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در بخشی از جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد.
تبصره 2: در صورتی که مغایرت و اشکالی احراز نشود و یا مشتری تمایل به عودت کالا داشته باشد، بعد از مرجوع شدن کالا از سوی مشتری، هزینه ارسال و عودت به عهده مشتری خواهد بود و بنابراین از حساب مشتری کاسته و مابقی به حساب او واریز می شود. این هزینه در مورد کالاهایی که به صورت رایگان ارسال شده اند نیز اخذ خواهد شد. به این معنی که در صورت ارسال کالا با پیک هزینه پیک و در صورت ارسال با پست هزینه پست اخذ خواهد شد.
تبصره 3: در حالتی که واحد خدمات پس از فروش فکرانه تشخیص بدهد که بسته مرجوع شده، از نظر بسته بندی و یا اجزای محصول از حالت اولیه خارج شده و یا مورد استفاده قرار گرفته است، کالای مورد نظر مشمول استفاده از خدمات پس از فروش و یا امکان عودت کالا نخواهد بود. به بیان دیگر، انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد و هرگونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و نایلون وکیوم و شیرینک، حتی در صورت عدم استفاده از کالا، امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد.

 

برای دریافت فرم درخواست استفاده از پشتیبانی پس از فروش فکرانه اینجا را کلیک کنید.