فکرانه

تاریخ انتشار: 1400/09/06         ساعت 06:00     گروه خبری همه کافه های ایران

یک کافه دنج و آرام با پرسنلی بسیار خوش برخورد و کاربلد تهران-انقلاب-خیابان دانشگاه-بن بست پورجوادی 021-66470012
تصویر

 

توضیحات موسس:کافه فکر در مهر ماه سال ۱۳۹۳ به عنوان نخستین مرکز ترویج و فروشگاه تخصصی بازی‌های رومیزی فعالیت خود را در خانه ریاضیات تهران آغاز کرد و امروز به عنوان یکی از بنیانگذاران و پیشگامان عرصه ترویج و توزیع بازی‌های رومیزی تلاش دارد رسالت خود را در عرصه فرهنگ و اندیشه این مرزوبوم که همانا توسعه فعالیت‌های تفریحی و سرگرمی مبتنی بر افزایش تعاملات اجتماعی است را ایفا کند.
کافه فکر از مهرماه سال ۱۳۹۸ و همزمان با آغاز ششمین سال فعالیت خود، گستره عملکرد خود را در سه بخش ترویج بازی‌های رومیزی (Ourcafe) فروشگاه تخصصی (Store) و خبرگاه فرهنگ و هنر (News) توسعه داده است و امید است که با اتکا بر برنامه ریزی‌ و سندهای‌ توسعه کوتاه، میان و بلند مدت، مجموعه کافه فکر بتواند در آینده‌ای نه چندان دور، نقش مهمی را در اقتصاد مبتنی بر سرگرمی در این مرز و بوم ایفا کند.

ما امتحانش کردیم: کافه فکر از اون دسته از کافه هایی هست که ما چندین بار امتحانش کردیم. دلیلش هم وجود فضای مناسب برای خانواده و تنوع بازی هایی هست که برای کودکان بالای 5 سال به راحتی قابل استفاده و مناسب است. در داخل کافه بیش از 500 عنوان بازی ایرانی و خارجی موجود هست و تعدادی راهنما که روی بازی ها مسلط هستند بازی ها را به شما یاد می دهند و حتی روند بازی را با شما دنبال می کنند تا بتوانید آن را درست انجام بدهید. 

به لحاظ موقعیت با توجه به اینکه کافه فکر در مرکز شهر قرار گرفته به راحتی و از روش های مختلف حمل و نقل می توانید به آن دسترسی داشته باشید. در کل ما( خانواده فکرانه) این کافه را به عنوان یک فضای مناسب و تفریح جذاب به تمام خانواده ها و گروه های دوستی توصیه می کنیم. 

اطلاعات تماس و مشخصات کافه:

صفحه اینستاگرام File:Instagram icon.png - Wikimedia Commons

 سایت Download Web Site Icon Vector - Full Size PNG Image - PNGkit

Phone icon - Free download on Iconfinder021-66470012 

تهران، خیابان انقلاب، انتهای خیابان دانشگاه، بن بست پورجوادی، پلاک ۷، طبقه ۲Location, on icon - Free download on Iconfinder

تصاویر مرتبط
نظر شما
لطفاً کد امنیتی که در عکس نشان داده شده، را وارد کنید کد امنیتی:
نظرات کاربران